skip to Main Content
Start
€299,-
maand
Starten met wat je nodig hebt:

  • Jaarafrekening
  • Invoeren kas- en bankstukken
  • BTW Aangifte
  • IB aangifte voor jou en je partner
  • Inboeken in- en verkoopfacturen
  • VPB aangifte
  • Opstellen arbeidscontracten
  • Inclusief softwareadministratie
  • Salarisadministratie tot 10 personen (daarna per loonstrook € 10,-)
Groei
€379,-
maand
Klaar voor de volgende stap? We helpen je graag verder.

  • Jaarafrekening
  • Invoeren kas- en bankstukken
  • BTW Aangifte
  • IB aangifte voor jou en je partner
  • Inboeken in- en verkoopfacturen
  • VPB aangifte
  • Opstellen arbeidscontracten
  • Inclusief softwareadministratie
  • Salarisadministratie tot 10 personen (daarna per loonstrook € 10,-)
  • Maandelijkse inzicht in totaalcijfers
  • Maandelijks advies gesprek met persoonlijke adviseur (3 uur)
Totaal
€449,-
maand
We nemen je alles uit handen, zodat jij je kan concentreren op het ondernemen.

  • Jaarafrekening
  • Invoeren kas- en bankstukken
  • BTW Aangifte
  • IB aangifte voor jou en je partner
  • Inboeken in- en verkoopfacturen
  • VPB aangifte
  • Opstellen arbeidscontracten
  • Inclusief softwareadministratie
  • Salarisadministratie tot 10 personen (daarna per loonstrook € 10,-)
  • Maandelijkse inzicht in totaalcijfers
  • Maandelijks advies gesprek met persoonlijke adviseur (3 uur)
  • Software en koppelingen voor directe, perfecte inzicht in je cashflow.
  • Adviesgesprek wanneer het jouw uitkomt.

Veel gestelde vragen

Ik heb al een accountant, overstappen is toch alleen maar moeilijk?

Overstappen is heel makkelijk zelfs! Enkel met 1 telefoontje zorgen wij ervoor dat wij je gehele administratie overnemen.

Is de pakketprijs vast of komen er nog extra facturen bij?

Bij Administratie voor Horeca betaal je per maand een vast bedrag. Dat is het. Je kunt eventueel extra diensten afnemen die je verder helpen als ondernemer, ook deze prijzen zijn vast. Geen kleine lettertjes waardoor je aan het einde van het jaar voor onaangename verassingen staat.