skip to Main Content

Gespecialiseerd in administratie Duidelijk inzicht in je cijfers Zorgeloos voor een vast bedrag Persoonlijke service

Onze Pakketten
Platinum Pakket
€449,-
maand
  • Jaarrekening opstellen
  • Invoeren bankstukken
  • BTW aangifte
  • IB aangifte
  • Inboeken in-verkoop facturen
  • Salarisadministratie ( tot 20 medewerkers)
  • Opstellen arbeidscontracten
  • Inclusief software administratie
  • Maandelijks tussentijdse cijfers (inzicht in de marges)
  • Maandelijks  advies gesprek van 3 uur met een vaste horeca adviseur
  • Planning en personeelsprogramma L1nda
  • Divers koppelingen en marge tools (wekelijks inzicht in je cashflow)
Gold Pakket
€379,-
maand
  • Jaarrekening opstellen
  • Invoeren kas en  bankstukken
  • BTW aangifte
  • IB aangifte ( inclusief  fiscaal partner)
  • Inboeken in-verkoop facturen
  • Salarisadministratie ( tot 15 medewerkers)
  • Opstellen arbeidscontracten
  • Inclusief software administratie
  • Maandelijks tussentijdse cijfers (inzicht in de marges)
  • Per kwartaal eem advies gesprek van 3 uur met met een vaste horeca adviseur
  • Planning en personeelsprogramma L1nda
Premium Pakket
€299,-
maand
  • Jaarrekening opstellen
  • Invoeren kas en bankstukken
  • BTW aangifte
  • IB aangifte( inclusief  fiscaal partner)
  • Inboeken in-verkoop facturen
  • Salarisadministratie ( tot 10 medewerkers)
  • Opstellen arbeidscontracten
  • Inclusief software administratie
Over HTM Horeca

Hendrik en zijn team richten zich specifiek op de horeca, met een schat aan ervaring weet hij ondernemers te helpen. Dat is wat Hendrik ook zegt:’ Ik ben geen horeca adviseur of een bedrijfsbegeleider. Nee, ik help de ondernemer om vooruit te komen. Dát is wat ik doe.’

Maandelijks advies

Maandelijks  advies gesprek van 3 uur met een vaste horeca adviseur, zodat u een totaaloverzicht hebt van jouw onderneming.

Opstellen arbeidscontracten

Wij stellen arbeidscontracten op zodat jij en je personeel zorgeloos werkzaam kunnen zijn binnen jouw organisatie.

Administratie uitbesteden

Wij nemen de volledige administratie van jouw horeca onderneming over. Daarbij denken we met je mee en komen we met verbeterpunten.

Reviews

Ik ben over het algemeen erg tevreden over Administratie voor Horeca. Het sterkste punt vind ik de transparantie en het persoonlijke contact. Ik weet iedere maand waar ik aan toe ben en wordt goed op de hoogte gehouden.

 

Margot de Boer

De service die wordt geboden is van hoge kwaliteit. Elke maand wordt netjes de administratie verzorgd en ik houd overzicht doordat elke maand een behapbare update over de administratie wordt toegestuurd.

Sela Boskamp

Ik ben ontzettend blij met alle hulp die wordt geboden. Naast de administratiewerkzaamheden krijg ik ook tips en ideeen voorgedragen. Het voelt allemaal heel persoonlijk en professioneel. Ik kan het iedere horeca ondernemer aanraden!

Pernille Wijnans